Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Linn - 26 oktober 2010 21:07

Ciao!


Idag hade vi biologiprovet som jag babblat om så länge. Det var exakt så lätt som jag hade väntat mig, fast en miljon gånger svårare. Alltså skitsvårt.  -.-' Jag skrev typ hela baksidan full om bisamråttans bo (det enda jag kom ihåg av allt vi hade i provet typ) så när vi fick gå, kvart före, satt jag ensam kvar med läraren. Scary. Så då blev jag helt pressad och skrev resten av prover i superfart, med tusen fel och hundra tomma svar. Najs.


Sedan for jag, Vicki, Jeka och Amanda till Amandas. De hade bakat jättegoda muffins. Gissa om det fanns några kvar då vi åkt hem?  ;)    Hehe, jo faktiskt, några!


Klockan 17.30 gick jag ut och gå med Nipsu, Vicki, Amanda och hennes hund Elvis. Vi gick 8km. Det tog ganska länge, för vovvarna ville stanna hela tiden.


Då jag kom hem hade pappa målat klart hela rummet som Linus ska få. Vi ska byta rum alla i familjen, så mamma och pappa får mitt rum (som är störst), Lova får Linus rum (som är minst), Linus får Lovas rum och jag får mammas och pappas rum (som är lika stort som Lovas rum). Detdär blev lite krångligt, men jag hoppas ni förstod.  :)


Nu ska jag sova, gonatt!  ;*                                             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag:
Twilightnörd
Modefreak
Djurälskare
Bloggare :)

Kommentera och fråga...
Jag svarar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards