Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Lördag <3

Av Linn - 4 december 2010 16:45

Tihi, hejsan :))


Bloggade inte igår för att Vicki sov över här ;D

Vi var med Amanda ganska länge, då sjöng vi Singstar :))

Vi fotade också ganska mycket, både med Amanda och senare.


NU äter jag kex, dom e ganska goda, det e chokladbitar i, och så e det choklad under dom :9


Det e skönt att vi får vara lediga en extra dag denhär helgen. Vi är lediga på måndagen för att det är Finlands självständighetsdag då.

Vi hade ju vår julmiddag/självständighetsfest i skolan igår, som jag skrev lite om :3


----> idk?! Bored.


CU!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 23 december 2010 21:18

SKIIITBLOOGGGEEN HAR FEEL I HUUVVEEEEETTTT!! Sådärja, då var det sagt. SKÄRP DIG SKITBLOGG! Och nu vill jag önska er alla en god jul! :) Det har gått så fort... Hann knappt längta till julen före den kom! :o E sist och slutligen ganska nöjd med mina ...

Av Linn - 19 december 2010 18:25

Snaart... Tre skoldagar kvar. 2 lediga dagar. Till julafton då. För mig gör det inget med de 2 lediga dagarna, det e skoldagarna som e dåliga... Fast imorgon och i övermorgon börjar hela skolan 9, och på onsdag 10. :)) På tisdag har vi typ frågesport...

Av Linn - 15 december 2010 14:09

Ni märker kanske att den inte funkar idag heller... Väntar på jullov! Vi får jullov den 22 december. Orkar inte med skolan just nu! :( Har egentligen inte ett skit att skriva om nu. ;p Såå... syns :*...

Av Linn - 11 december 2010 16:44

Moii   Jag måste sköta Lova nu, mamma och pappa ska på julfest... Linus e också hemma, så jag behöver inte göra allt ^^ Fast det e inte så tungt att sköta henne, hon sitter i sitt rum och leker eller nånting, och då kan jag sitta här och höra p...

Av Linn - 10 december 2010 21:40

*Suck* Nu har bloggen blivit knäpp IGEN! OMG! Kan den inte bara SLUTA?! Nu hör jag iaf på musik ;) Bra musik: "Shake" - Jesse McCartney, "Stuck With Each Other" - Shontelle ft. Akon, "Just to Get High" - Nickelback mm. ...

Presentation

Jag:
Twilightnörd
Modefreak
Djurälskare
Bloggare :)

Kommentera och fråga...
Jag svarar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards