Alla inlägg den 1 december 2010

Av Linn - 1 december 2010 18:48

Tjosan ;D


Gosar med Agnes <3

Hon biter på mina fingrar för att jag ska släppa musen och gosa med henne, hihi, hon e för söt :')

Och hon kurrar högt :o

Nu tittar hon storögd på skärmen, det rör ju sig 0_0

Tihi, aww <'3 Min lilla gullekisse! :*


Idag e det den första december, vilket betyder att man får börja öppna luckor i julkalendern :D Man blir aldrig för gammal för chokladkalendrar :3

I år fick jag en med Nalle Puh på ^^ Det var Puh på dagens chokladbit också ;p

Det e Gyllene Knorren som julkalender i TV i år, jag tror den e ganska dålig... Heheh :> Det brukar inte vara så bra julkalendrar på TV, förra årets var ju tråkig, hallåå, inte bara småbarn ser ju på den xD (Det var Superhjältejul, med SuperSnällaSilverSara och Stål-Henrik)

Jag minns då jag var liten, då det kom Dieselråttor och Sjömansmöss, den var jättebra :] Vi har boken och nåt dataspel av den ;D Jag har inte spelat det på skitlänge, det e ju ganska tråkigt >_<


Vi har geografiförhör imorgon. Vi ska kunna floder, berg, sjöar, öar, högländer och stäpper i Sydamerika. Jag vet inte ens vad en stäpp e?

Jag e ju väldigt dålig på geografi och kommer typ minnas en enda sak tills imorgon. Usch. Jag hatar kartor :@


Och så har jag metallslöjd. Jag måste svetsa. Urk. S V E T S A !

Jag e liksom livrädd :s Fast annars e nog metallslöjd ganska kul :)) Mycket roligare än textilslöjd som alla flickor utom jag och Jeka valde. Då måste man sticka. -.-"


Nu måste jag öva tills förhöret ;D


Wish me luck!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag:
Twilightnörd
Modefreak
Djurälskare
Bloggare :)

Kommentera och fråga...
Jag svarar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards