Alla inlägg den 23 december 2010

Av Linn - 23 december 2010 21:18

SKIIITBLOOGGGEEN HAR FEEL I HUUVVEEEEETTTT!! Sådärja, då var det sagt. SKÄRP DIG SKITBLOGG! Och nu vill jag önska er alla en god jul! :) Det har gått så fort... Hann knappt längta till julen före den kom! :o E sist och slutligen ganska nöjd med mina julklappsinköp :3 Åtminstone vissa... I år har det inte varit stressigt och jobbigt som det brukar vara runt jul :)) (Jag låter säkert som nån gammal gumma då jag skriver såna där random saker o.o) För en stund sen såg jag på nån julkonsert och lite på Bingolottos Uppesittarkväll och drack glögg med resten av familjen, julfeelis <3 Fast sen kom jag på att Bingolotto e tråkigt och gick därifrån. Fem minuter senare hade resten av familjen också lämnat vardagsrummet. ofc, vem vill sitta kvar då jag gått? ;) Hahh, c'ya guyysss! :D Ha en riktit roolig och mysig jul! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag:
Twilightnörd
Modefreak
Djurälskare
Bloggare :)

Kommentera och fråga...
Jag svarar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards